אימון לתקשורת בינאישית

כל המידע על אימון לתקשורת בינאישיתועל מטרותיה:

אימון אשר מקנה תקשורת בינאישית, מכונה גם תקשורת קבוצתית והיא למעשה מתייחסת ליכולת של אנשים ליצור קשרים עם הסביבה.


מדובר על כלי חיוני וחיובי אשר מהווה אמצעי בעל כוח רב השפעה, כאשר אנשים מעוניינים לממש את עצמם, מה שיאפשר צמיחה במישורים אישיים ושונים כגון, פיתוח קריירה, פיתוח של מערכות יחסים זוגיות, אימון אישי לחיים, או של כל מטרה אישית אחרת.


כאשר ישנם קשיים או ליקויים בתקשורת הבינאישית, קיים איזה שהוא חוסם אשר מונע מהסביבה לעכל או להבין את המאוויים, הצרכים או היכולות של אדם.


במסגרת של אימון לתקשורת בינאישית, יוסרו המחסומים שמאפשרים תקשורת חיובית.

אמצעים אלה, ניתנים ע"י תרגילים שמיישמים בעת הלימוד, כאשר באימון זה, המתאמנים יוכלו לפתח באופן הדרגתי את היכולות הנדרשות להם באופן ספציפי.


תקשורת בין אישית


אימון לתקשורת בין אישית – כלי זמין ויעיל שישפר לכם את איכות החיים

כאשר אנשים מסוימים, מעוניינים ללמוד יותר על תקשורת בינאישית, יש להבין כי  אימון זה, אינו מיושם רק ביכולת ההתבטאות המילולית של המתאמנים, כי אם גם מה שמשדרת שפת הגוף של כל אחד.


גם ההבעה בכתב, החזות האישית, הלבוש, כל אלה בסופו של דבר, מעבירים מסר לסביבה.


כאשר יילמדו ויותאמו הכלים למסר הרצוי למתאמנים, ניתן ביתר קלות, להשפיע על תגובת הסביבה באופן הרצוי לכל מתאמן. ישנם רבים , אשר מעוניינים ללמוד את תחום התקשורת הבינאישית, לאחר שעברו כבר אימון אישי לחיים.


לדוגמא, מי שמעוניין לשפר מערכות יחסים אישיות, מי שמעוניין להקים מיזם חדש ומעוניין בכלים יעילים וחיוניים למטרה זו, יוכל לעבור אימון למנהלים, או עובדים עתידיים שמעוניינים להיות בוחנים בראיונות עבודה .


ביטוי עצמי כחלק מתכנית אימון לתקשורת בינאישית

אנשים אשר חוששים מביצוע צעד משמעותי בחייהם, אם בחיים האישיים ואם בתחום המקצועי,  חוששים לבצע אותו בשל ביטחון עצמי ירוד. על פי מחקרים, הוכח, כי אדם שחי ללא סיפוקים, לא יכול להיות אופטימי.


לכל אדם, קיים הצורך להתבטא ולכן, ככל שנקשיב לרגשות וללב שלנו, יופיע הצורך לביטוי עצמי, שהוא חלק ניכר מתכנית אימון אישי לחיים.


אימון זה, מתאים למי  שמעוניין לשפר את התקשורת הבינאישית, לאנשים העוסקים בייעוץ והדרכה, משאבי אנוש, יועצת ארגונית, שיווק ומכירות ואלה, המעוניינים לשפר את התקשורת שלהם מול לקוחות, עובדים וקולגות בארגון או בחברה גם באמצעות אימון אישי ועסקי.


יש ללמוד תחומים חשובים אלה עי" מאמנת אישית בתל אביב, שהוא מוכרת שנים בתחומים אלה.


קהל היעד לאימון לתקשורת בינאישית

יש לציין בנוסף, כי אימון העוסק בתקשורת בינאישית, נועד גם עבור הכנה לראיונות עבודה למי שמעוניין להתקבל לעבודה ועליו לרכוש את הכלים החיוניים על מנת להגדיל את סיכוייו לזכות בקריירה שבה חשק מזה שנים ולא ידע עם אילו כלים עליו להשתמש, כמו למשל תקשורת בינאישית נכונה.


יש לציין כי אנשים שמעוניינים לחולל שינויים משמעותיים בחייהם כגון:

  • זוגיות הורות
  • קריירה תדמית אישית
  • קידום בעבודה וכדומה

בהחלט יכולים לקבל כלים יעילים באמצעות אימון ספציפי זה.

למעשה, ההצלחה של מי שמחפש עבודה, מנהל אנשים, מראיין או מתראיין, מוכר או קונה, מרצה או מטפל- ההצלחה תלויה ביכולתו של האדם לשכנע ולהשפיע נכון.

השפעה זו, תלויה בעצם ביכולת שלכם, ליצור תקשורת בינאישית יעילה. למשל ניתן ללמוד אימון אישי ועסקי למנהלים המעוניינים להתקדם או לאלה שמעוניינים להיות בתפקידים ניהוליים וכדומה.

המאמנת אשר תקדם אתכם בתקשורת בינאישית נכונה

כאשר פונים אל אימון לתקשורת בינאישית, יש למצוא את המאמן שיש לו את כל הכלים לאימון הספציפי שבו אתם מעוניינים. שנות הוותק, מוסדות הלימוד, התארים וההצלחות, הם אלה אשר יכריעו בבחירה הנכונה.

אחת מהמאמנות הבולטות בתחום זה הינה דורית קיי שהיא מאמנת אישית בתל אביב, העוסקת גם בתור יועצת תקשורת בינאישית, יועצת ארגונית ומטפלת בתחום NLP. {שיטה ליצירת השפעה ושינוי בדפוסים ומחשבות}.

הניסיון המקצועי שמביאה דורית כולל ניסיון עשיר בצוותי עבודה, בארגונים גדולים שהקימה וניהלה וסיוע לאנשים לצמוח לתפקידים בכירים במערכת. דורית, למדה לימודי אימון במכללת קואצ'מי, ובאוניברסיטת קליפורניה.  באיק"א ולימודי NLP.


דורית הינה בעלת תואר דוקטורט לניהול ותואר שני בניהול באוניברסיטת Derby England וכן, בעלת תואר ראשון בספרות אנגלית באוניברסיטת תל אביב.

אימון לחשיבה תוצאתית
פוליטיקה ארגונית
אימון לקריירה - ד"ר דורית קיי