דורית קיי – מאמנת אישית מוסמכת

שמי דורית קיי ואני מאמנת אישית מוסמכת, מטפלת בתחום ה –  NLPויועצת ארגונית, בהשכלתי אני בוגרת לימודי אימון אישי ולימודי אימון עסקילימודי NLPוגם יעוץ ארגוני.

אני בוגרת לימודי אימון שלCoachMe   איק"א ואוניברסיטת קליפורניה, חברה ב-ICF ישראל (שלוחת איגוד המאמנים האמריקאי בישראל).

אני גם בוגרת לימודי משאבי אנוש ויעוץ ארגוני (אוניברסיטת בר-אילן), בוגרת לימודי  NLP מכללת NLP פלוס, אני בעלת תואר MA בלימודי ניהול Derby ו-BA  בספרות אנגלית (אוניברסיטת ת"א).

הניסיון המקצועי שאני מביאה כולל ניסיון רב בניהול צוותי עבודה גדולים בארגונים אותם הקמתי וניהלתי.
במסגרת עבודתי הובלתי בהצלחה שינויים בתוך הארגון, וסייעתי לאנשים לצמוח לתפקידים בכירים יותר במערכת.

כיום יש לי הזכות לסייע ללקוחותיי למצות את הפוטנציאל שלהם ולהגיע להישגים משמעותיים עבורם, בתחום האישי ובתחום הארגוני.

  • בתחום האישי – בהיבטים השונים של קריירה, ניהול עצמי, ויצירת תקשורת בינאישית אפקטיבית.
  • בתחום הארגוני – סיוע לארגון למנף את רווחיותו תוך בניית תהליכים ארגוניים מתאימים.


בנימה אישית,

"אימון אישי הוא מבחינתי חוויה. לא אחת אני נדהמת לנוכח ההעזה שמגלים המתאמנים שלי במסגרת התהליך – העזה פורצת גבולות.

אני מוקסמת מיכולת הלמידה המתאפשרת כאשר ניתנים למתאמן הכלים הנכונים, וכאשר הוא מקבל חיזוק ותמיכה.

מדהים אותי לגלות בכל פעם מחדש, שהיכולת לחולל שינוי טבועה באדם, ויוצאת אל הפועל כאשר הוא זוכה לליווי, או ליתר דיוק: בשותף לדרך.

מבחינתי זוהי זכות לקחת חלק בחיים של מישהו. וזוהי תחושה שאין שנייה לה להיות שותפה לשינוי המתרחש בחיי אנשים; להיות הדמות המכוונת את המתאמן, כאשר הוא בוחר לעשות את הצעדים הנכונים עבורו…"

מאמנת אישית | מאמנת עסקית - דורית קיי

מאמנת אישית – תפקיד המאמן

בעיניי, במסגרת תהליכי Coaching תפקידה של מאמנת אישית הוא לתמוך, לעודד ולסייע למתאמן למצוא תשובות לשאלות שהוא מעולם לא שאל את עצמו.

בתור מאמנת אישית אני עוקבת  אחר המתאמן, מאתגרת אותו, מייעצת לו ולעיתים אף מציעה אפשרויות חדשות תוך מתן תמיכה ועידוד תמידים במהלך התהליך.

התנהללות כזו מצד מאמנת אישית  וגישה זו לתהליך ה-Coaching היא הכרחית לקידומו של המתאמן במסע שהוא לקח על עצמו. זאת היות ומדובר בתהליך הכרוך במאמץ רב ובלקיחת אחריות משמעותית של המתאמן על הצלחתו בתהליך אימון אישי בהוא עובר.

מאמנת אישית – שיטות עבודה

במהלך אימון אישי, אני בתור מאמנת אישית משתמשת במספר שיטות עבודה להסרת המכשולים שעומדים לפני המתאמן. בין השאר, בתהליך אימון אישי אני משתמשת בטכניקות הקשבה, שאילת שאלות, הוקרה וייעוץ ומסייע למתאמן לצמוח ולאפשר לשינוי המיוחל להתרחש.

תהליך אימון אישי אורך כ-12 מפגשים שבועיים אך יכול להתארך על פי העניין. מפגשי אימון אישי, נערכים פנים מול פנים, באמצעות הטלפון, דואר אלקטרוני או כל האפשריות כמכלול. התשלום הוא על בסיס חודשי.

מאמנת אישית – יעדים

בתחילת תהליך אימון אישי (ובהנחייתי בתור מאמנת אישית) מתאמן מגדיר יעדים שאותם יבקש להשיג בתהליך האימון. מניסיוני בתור מאמנת אישית אני יוצא מנקודת הנחה לפיה Coaching היא שיטה שבאמצעותה יכול המתאמן לבחור להתמקד בכל היבט מחייו כגון: חיים המקצועיים, התפתחות רוחנית, מודעות עצמית, שיפור תקשורת בינאישית וכו' – זאת על מנת להביא לשיפור באיכות החיים.

בתוך כך אני מנהלת תהליך Coaching שנועד לסייע למתאמן בהיבטים הבאים:
  • איתור יעוד והגדרת חזון
  • תמיכה תמידית תוך הצגת אתגרים ושאילת שאלות
  • יצירת איזון בחיי המאמן, ועוד.

 

בתהליך אימון אישי האסטרטגיה האימונית שלי היא לסייע לך המתאמן לזהות את נקודות החוזק שלך ולהפעילן להשגת מטרותיך. בעזרת ההכוונה שתקבל, תוכל למצוא תשובות לשאלות שאולי מעולם לא שאלת את עצמך, תוך שאני נותנת בידיך כלים להתמודדויות שבדרך, כמו כלים להתמודדויות רגשיות מתחום ה- NLP, וכלים פרקטיים מעולם הניהול. כמו כן, במסגרת אימון אישי,  אעניק לך תמיכה אישית נוספת בין המפגשים (באמצעות מייל או טלפון).

 

אימון אישי  – אסטרטגיה

בתהליך אימון אישי מטרתי בתור מאמנת אישית היא להאיר, ולהוביל אותך לשינוי, וזאת באמצעות הגדרת השינוי הרצוי והכנת 'תוכנית עסקית' לניהול חייך.  מודל אימון אישי הינו "קשיח" מצד אחד, אך בו בזמן מותאם לצרכיך; החיים עצמם קודמים לכל, ותמיד ניתן להתאים את תכנית הפעולה למתרחש בחיי היומיום, ולהגדיר את המטרות מחדש תוך כדי אימון אישי.

לפני הכול, כמדובר על אימון אישי, מדובר בתהליך דינאמי, המבוסס על  שותפות, הובלה, הקשבה ומקצועיות המאמן. חשוב לזכור, אימון אישי הוא תהליך שלהצלחתו נדרשים שניים: מאמן ומתאמן. לכן, בראש וראשונה המדובר באינטראקציה אישית.

עבודתי המקצועית כמאמנת אישית מאופיינת בבניית יחסי אמון (trust) וביצירת מרחב בטוח לאימון, בלעדיהם לא תיתכן שותפות אמיתית.

סוד ההצלחה בתהליך אימון אישי הוא: הקשבה לנאמר כמו גם למה שלא נאמר, שאלת שאלות באופן המאפשר לי כמאמנת להבין אותך המתאמן ואת עולמך, וליצור איתך קשר משמעותי שמקדם תוצאות.

יש לכם שאלות על תפקידו של מאמן אישי? כתבו לי ואחזור אליכם תוך 24 שעות!

אימון אישי לניהול זמן מותאם למאה 21