הקשבה והרגלים מקדמי תקשורת

במאה ה21 שבאה ארגונים עוברים יותר ויותר ממבנה הירארכי למבנה שטיח, מספר משרות קבועות הולך ומצטמצם, יש צורך לפתח את הכישוריים המקצועיים והבינאישים של העובדים.

תקשורת בינאישית כוללת את הדרך בה אנו מדברים, כותבים, ואת שפת הגוף, הכרחית כמיומנות שתסייע בבניית קריירה הרצויה עבור המתאמן.

תקשורת בינאישית היא גם אחד המרכיבים הקריטיים במנהיגות העצמית.

בתהליך של אימון אישי לחיים או אימון עסקי, יתמקד המאמן העסקי או המאמן האישי בהקנייה ובנייה של סט הרגלים עבור המתאמן שיסייעו בידו לפתח את המנהיגות העצמית שלו שכוללת בינהייתר גם תקשורת בינאישית.

"מה שמבחין בין אימון עסקי או אימון אישי רגיל לבין אימון לתקשורת בינאישית, הוא המיקוד בתהליך."
 

בתהליך של אימון לתקשורת בינאישית מאמן עסקי  יסייע למתאמן לאפיין את דרך התקשורת הבינאישית שלו, ואת סגנון התקשורת הבינאישית.

המאמן העסקי או המאמן האישי יחד יאתר יחד עם המתאמן תבניות תקשורת בין אישיים שבולמים את המתאמן ומונעים ממנו להשיג תוצאות רצויות עבורו, ויצייד את המתאמן בתבניות חלופיות. 

למעשה אחת התועלות המרכזיות שהלקוח מפיק בתהליך שמתמקד באימון לתקשורת בינאישית הוא שיפור משמעותי ביכולת ההקשבה של המתאמן.

מניסיוני כמאמנת אישית ומאמנת עסקית, אנשים נדהמים לגלות שרוב ההקשבה שלהם היא הקשבה לעצמם ופחות הקשבה לסביבה, ולצורך של הסביבה.

בתהליך של אימון לתקשורת בין אישית המתאמן לומד לפתח יכולות הקשבה לצד השני, כיצד לנהל את הקול הפנימי שלו ומתי ואיך להשתמש במסרים. 

 

אימון לתקשורת בינאישית מפתח את יכולת הניהול הרגשי של המתאמן ולקיים אימון לתקשורת בינאישית טובה יותר.

פוליטיקה ארגונית
טיפול NLP