אימון אישי טלפוני

אימון לקריירהאימון עסקי , אימון אישי וכל תהליך אימון אחר מוגדר כמערכת יחסים מקצועים בין הלקוח-המתאמן ומאמן במטרה לסייע למתאמן להגדיר את מצב שיא ההצלחה שלו, ולסייע למתאמן לבנות תוכנית להגשמת המאווים שלו.

פגישת אימון אישי עם מאמנת אישית  או אימון עסקי יכולים להתקיים פנים מול פנים או להסתייע במדיה באמצעות אימון אישי טלפוני, אימון בעזרת סקייפ.

אימון אישי טלפוני – למה זה טוב?

היתרונות של אימון בטלפון בכך שהמתאמן אינו מבזבז זמן  על נסיעות בדרך, אלא מייד בשעת האימון האישי שנקבעת מתקיימת פגישת אימון טלפוני מבית המתאמן.

פגישת אימון טלפוני היא פגישת אימון אישי לכל דבר ועניין, משך פגישת אימון זה הוא כשעה וחצי בדיוק כמו פגישת אימון אישי או אימון עסקי רגילה.

בדיוק כמו בתהליך של אימון עסקי או אימון אישי לחיים המתקיים פנים מול פנים פיסית, באימון טלפוני המתאמן יחד עם המאמן מגדירים יחדיו את  מטרת תהליך האימון.

אימון טלפוני

מה כולל אימון טלפוני?

תהליך אימון אישי בטלפון כולל הגדרה של עקרונות הצלחה של המתאמן, חסמי ההצלחה שלו והגדרה של התנהגויות ואמונות שייסעו לו להתמודד בהצלחה רבה יותר עם החסמים.

 

לסיכומו של דבר,

כמו בתהליך פנים מול פנים, בתהליך של אימון אישי טלפוני המתאמן מגדיר את החזון המקצועי שלו, או החזון האישי והמאמן מסייע למתאמן לדייק את החזון האישי, להגדיר מטרות, יעדים ולבנות יחדיו תוכנית פעולה.

תקשורת בין אישית | תקשורת בינאישית - ד"ר דורית קיי
אימון טלפוני
טיפול NLP
תהליך אימון טלפוני