אימון עסקי-אישי בצל שינויים כלכליים

גם מדינת ישראל, וגם העולם כולו, עוברים שינויים מטלטלים – כותרות העיתונים מצביעות על עלייה לצד מיתון. מחאה חברתית לצד עליות בשכר. מגמות של הפרטה אל מול מגמות של רווחה.

השאלה היא היכן העסק שלכם עומד בתוך כל השינויים הללו?

המשבר הכלכלי של שנת 2008, לימד כי מנהלים רבים זקוקים להכוונה המתאימה, בעיקר בעזרת אימון עסקי.

חשוב להבין, כי אימון עסקי-אישי אמנם דומה מאד לאימון אישי, אך בשורה התחתונה זהו קורס אימון עסקי. בניגוד לקורסים קבוצתיים, הוא לא ניתן לשורה של מנהלים מדרגים שונים – אלא למנהל אחד, ולכן הוא מותאם מאד למנהלים של חברות קטנות.

אימון עסקי-אישי בצל שינויים כלכליים

המושג אימון מוכר לרובנו מתחום הספורט. מאמן הספורט מסייע למתאמן לשפר את יכולותיו באמצעות שיטות של אבחנה, משוב, בניית מטרות ריאליות והדגמה. אימון הוא תהליך מובנה בין שני גורמים: המאמן והמתאמן.

אימון הוא תהליך המאפשר ליצור מציאות רצויה. במהלך התהליך ובסיוע שלי כמאמנת, תגלה כיווני חיים חדשים ורצונות חבויים שיאפשרו ליצור מציאות חדשה.

במהלך תהליך אימון עסקי-אישי נחשוף יחדיו את החוזקות שלך ונמנף את היכולות שלך, כך שתוכל להתגבר על הפחדים הנוצרים בתהליך. התהליך יסייע בידך לגלות את דפוסי ההתנהגות שבולמים אותך בהשגת הדברים הרצויים עבורך.

המאפיינים המרכזיים של תהליך האימון אישי-עסקי

אחד המאפיינים הבולטים של תהליך זה הוא העובדה שתהליך האימון הוא קצר טווח. בתהליך האימון מתמקד המתאמן באמצעים ופעולות שעליו לנקוט כדי להגשים את חלומו.

המתאמן לומד ליצור את החזון שלו, לגזור ממנו מטרות ולבנות יעדים מדידים. כתוצאה מהתהליך משפר המתאמן את יכולותיו, מחזק את נקודות החזקה שלו ומשפר את איכות חייו.

ה-International coach federation) ICF) מגדירה את האימון כמערכת יחסים בין מאמן ומתאמן המתמקדת בפעולות אותם הלקוחות נוקטים על מנת להגביר את מודעותם העצמית, שיפור ביצועיהם והגברת איכות חייהם.

קורס תקשורת בין אישית דורית קיי
אימון עסקי-אישי